5a Festivalul-concurs CDIdei în cărți – etapa regională

Pentru echipele din județele Bihor, Buzău, Constanța, Covasna, Giurgiu, Ialomița, Ilfov , Maramureș, Olt, Satu-Mare și București  etapa județeană este coordonată și organizată de CCD Sibiu devenind astfel, o etapă “regională”.

  • Doar echipajele de elevi care indeplinesc criteriile din anexa 1 la Metodologie participă la etapa județeană a Festivalului-concurs “CDIdei în cărți”.
  • responsabilii de la nivelul unităților de învățământ coordonează și monitorizează înscrierea echipelor de elevi pentru etapa  regională.
  • coordonatorii echipajelor de elevi actualizează informațiile privind echipele, lucrarea citită, obiectul realizat în situația în care s-au produs modificări față de înscrierea inițială. Aceste informații vor fi  transmise  în timp util coordonatorului regional;
  • directorul casei corpului didactic propune componența  juriilor, în conformitate cu Metodologia, pentru evaluarea produselor și a prezentărilor.
  • premiile vor fi acordate în ordinea descrescătoare a punctajelor obținute.

Echipele de elevi din județele Bihor, Constanța, Covasna, Giurgiu, Ialomița, Ilfov , Maramureș și Satu-Mare vor prezenta online produsele în sesiuni video.

Coordonatorii echipelor de elevi vor pregăti până la ora la care este palnificată prezentarea  Fișa lucrării citite și Fișa obiectului în format word sau scanat.  Acestea vor fi trimise pe mail (cdidei.sibiu@gmail.com) înainte de sustinere. Cele două documente vor fi arhivate intr-o arhiva zip care va fi denumita cu codechipa_judet_codunitate. De exemplu, echipa 043 pentru că este din judetul Constanta și scoala are denumirea 02 ȘCOALA GIMANZIALĂ NR.18 ”JEAN BART va trece ca denumire a fisierului 043_CT_02.

Pentru a-și prezenta produsele, echipa de elevi va amenaja un stand (pe o masă/ catedră/ bancă) în care vor fi prezentate: cartea citită, obiectul confectionat si celelalte doua produse: fișa lucrării citite și fișa obiectului.

În cadrul prezentării toți elevii vor trebui să aibă intervenții/ contribuții și vor răspunde întrebărilor membrilor comisiei. Întrebările vor fi în legătură cu lucrarea citită,  cu  obiectul confecționat și cu cele doua fise.

Membrii juriului vor acorda punctaje utilizând instrumentele de evaluare de la secțiunea Metodologii. Formulare. Resurse.

Vă recomandăm să fiți pregătiți cu cel puțin 15 minute înainte de susținere. Pentru sesiunea video se va utiliza aplicatia Zoom.

Aplicatia zoom poate fi folosita atat de pe calculator (https://www.zoom.us , va inscrieti dand click pe signup) sau de pe telefon (cautati in Magazin Play – Zoom si instalati).

Pentru a intra in direct va vom trimite o invitatie pe mail, cu cel putin 15 minute inainte de sustinerea prezentarii. Avand in vedere complexitatea actiunii si ca este prima data ca evaluam online, in direct s-ar putea sa existe un decalaj de max. 30 minute.

Veti avea nevoie de un calculator la care este conectată o camera video si de legatura la internet.

Vă stam la dispozitie cu informatii suplimentare.

SUCCES tuturor echipelor!